Friday 30 March 2012

Hidroforul nu a durat mult…

Anul trecut în vară, ne-am achiziÈ›ionat o cabană frumoasă pe Valea Prahovei. E paradis, si nu altceva! E construită din lemn si are o grădină destul de mare in faţă, plină cu flori. Pentru că era foarte cald, in primul week-end după cumpărarea imobilului am plecat într-acolo. Era ceva de vis să fim cu toÈ›ii, bucurându-ne de noua noastră achiziÈ›ie. Intr-o sâmbătă după-amiaza, in timp ce restul familiei dormea, eu am ieÈ™it afară să mă bucur de vremea splendidă. Mi-am luat ÅŸi un pahar cu limonadă si m-am aÈ™ezat la masa din răchită sub umbra unui pom. Era chiar foarte plăcut! Si savuram fiecare clipă!

La un moment dat, mă uit spre grădina cu flori. Bietele! nu păreau a fi udate de mult timp si necesitau si o oarecare curăţare de iarbă. „Hmm! Acest loc are nevoie de o mână de femeie!” gândesc eu zâmbind. Numaidecât, îmi vine si ideea: aceea de a trebălui un pic acolo. Am ÅŸi trecut la fapte. M-am ridicat si m-am dus spre magazia din spatele casei unde erau unelte destinate grădinăritului. Revin de acolo cu de toate: sapă, greblă, stropitoare, mătură…si purced la treabă! Mă apuc intâi ÅŸi curăţ florile de iarbă apoi greblez. In vreme ce fac asta, mă gândesc că ar trebui ÅŸi udate ÅŸi îndată ce las grebla, iau stropitoarea si mă duc la robinet.

O umplu si revin cu ea, stropind florile bine. Fac acest lucru de vreo trei ori dar la a patra, simt cum mă lasă puterile. Ce sa fac? Să renunÈ› nu vreau; ÅŸi simultan mai era si cealaltă parte a grădinii de udat. Am stat puÈ›in si m-am gândit apoi am zâmbit când am avut o idee: să ud restul grădinii cu furtunul, in loc sa mai car apa. Da, asta chiar ar fi eficient! Bucuroasă, merg la robinet si îl unesc cu furtunul de grădina. Când sunt gata, iau capătul ÅŸi mă duc printre flori să le termin de udat. Când am văzut ce bine se împlineÈ™te treaba fără ca eu să mai trebuiască să car apa am zâmbit larg. „Binecuvântată să fie tehnologia!” cuget eu si îmi văd in continuare de activitate. Ud bine locul, timp in care am auzit de mult ori hidroforul alimentându-se cu apă. In naivitatea mea, credeam ca el nu poate fi afectat de faptul ca udam de atâta vreme si ca faptul ca se alimentează e doar de bine; eu ud, el se alimentează, ce poate fi anormal aici?

Dar aveam sa aflu destul de curând, când am auzit un fel de bufnitură venind de la fântână. M-am speriat un pic, pentru ca nu È™tiam ce se întâmplă. La scurt timp, si soÈ›ul meu a ieÈ™it afară intrigat de zgomotul produs. Când ne ducem la fântână, doar un bâzâit înfundat se mai auzea. Eu începeam a avea un sentiment neplăcut legat de tot. Oare ce făcusem? SoÈ›ul meu coboară la hidrofor si imediat cum a deschis portiÈ›a, fum a ieÈ™it de acolo. Era destul de clar totul; se întoarce ÅŸi se uită la mine. Arsesem hidroforul din cauza suprasolicitării la care îl supusesem cât am udat florile. Poate că trebuia doar să fi curăţat florile, atât…


pompa submersibila, pompa submersibila

No comments:

Post a Comment